zvuk-vt8235-ac97-hlasitost

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Prosinec 29 00:10:27 CET 2002

Dne so 28. prosinec 2002 15:45 jste napsal(a):

>  Tady je na miste kde ktere je v manualu oznaceno jako codek audio je
> CMI9739A, jo a podarilo se vam ta vase deska nejak rozjet ?

Ten můj čip (cmi9738) hraje nastavil jsem ho jako sis7012 čili modul
i810_audio (alias sound-slot-0 i810_audio ) jediná zrada je s mixákem u PCM
nefunguje hlasitost, pouze hluché nebo naplno a u cd-rom je mixák pouze 4
bitovy takže při posunu v polovině je plná hlasitost a při posunu o + 1 je
zase nula a na konci zase plná hlasitost ( pouze 16 stupnů hlasitosti).
Jinak aby mixák správně fungoval tak jsem našel nějaký patch do jádra, ovšem
ještě jsem se tím nezabýval (nebyl pro moje jádro). Hlavní hlasitost funguje.

http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0204.3/0426.html