zvukovka_sb_live_5+1

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Neděle Prosinec 29 18:35:33 CET 2002

Zdravim
Je to naprosto v pohode. Kdyz pohledate na abclinuxu.cz, je tam clanek
o zprovozneni a konfiguraci presne teto zvukovky. Funguje jak s
jadernym ovladacem, tak s ovladaci odjinud
(http://sourceforge.net/projects/emu10k1/), tak s ovladaci od alsy. Ja
pouzivam ty ze sourceforge, protoze mi funguje vse, co potrebuju a na
rozdil od alsy se nenahrava dvacet osm modulu. U alsy jsem taky
nepochopil par dalsich veci, takze ji nepouzivam (jini lide mohou mit
jiny nazor). Pokud mate na pocitaci dva OS, presneji jeden OS a jedny
windows, tak vezte, ze v Linuxu mi to podstatne mene sumi. Osobne to
mam nastavene na "4 reproduktory", presneji receno - predni repro jsou
sluchatka, zadni repro jsou opravdove reproduktory. Narozdil od
Windows v linuxu muzu nezavisle na sobe hybat s hlasitosti sluchatek a
reproduktoru.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz