LILO a GRUB - praktické zkušennosti ?

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Neděle Prosinec 29 11:01:31 CET 2002

Na několika nových strojích mi Grub nahlásil něco ve smyslu že se nevejde
do paměti a končil... LILO bylo v pohodě.

Na RAID1 je Grub zcela nepoužitelný - zapíše se totiž pouze na první
disk! Zato LILO se pěkně zapíše na každý z disků v RAIDu, a tak může
bootovat z kteréhokoliv.

Pozn: Nedávno jsem měl na jednom stroji RedHat Linux 7.3 + RedHat Linux
8.0 + Windows NT 5.0 (chcete-li 2000) + Windows NT 5.1 (chcete-li XP).
Vše řídilo LILO (i skrývání oddílů Windows mezi sebou). Zkrátka paráda.

Slávek.