zvukovka_sb_live_5+1

Jiří Dvořák djiri na centrum.cz
Pondělí Prosinec 30 01:58:44 CET 2002

On Ne, 2002-12-29 at 19:14, Petr Šobáň wrote:

> A co tam je za zvukovku, mě zatím šlapou všechny na MB.

MB je chipsetem VIA KT400/VT8235, abych byl presnejsi s alsou mi hraje,
ale nejde regulovat hlasitost pcm , pouze jde mute a tim je pro mne
nepouzitelna - napr pri prehravani mp3 je vystupni zvuk v hlsitejsich
pasazich skresleny- zrejme jsou prebuzeny vytupni obvody zvukovky, mimo
alsy jsem se poohlizel i po jinych ovladacich- stranky via- binarky pro
stasy verze jader nez pouzivam ja, presto jsem skousel je  natahnout
(insmod --force) ale prirozene to nefungovalo. na
http://www.opensound.com/ jsem take funkcni ovladac nenasel, na viaarene
jsem tez zadny mnou nevyzkouseny navod na zprovozneni nenasel, takze
jedine reseni ktere me napada je zakoupeni jine zvukove karty.

Jiri Dvorak