ieee1394 kamera v gnomemeeting

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Prosinec 30 09:11:06 CET 2002

> mam problemek s kamerou :
> jedna se o panasonic NVDS-38 pripojeny prez ieee1394 do pocitace
redhat-8.0
>  - mohu stahovat z kamery ,grabovat apodobne - napriklag " kino "
> funguje bezvadne -
> nicmene chtel jsem trosku vice  videokonference prez program
> gnomemeeting ,nicmene ,jestli jsem to pochopil spravne ,musel bych
> rozbehat windo4lin.. a tady jsem zkoncil  -
> nevim jak propojit -asi to reknu blbe - /dev/video0 a /dev/video1394....

Ted presne nerozumim, co chcete. Ten program chce zarizeni /dev/video0 a vy
mate /dev/video1394 a potrebujete ho pouzit? Tak ten /dev/video0 udelejte
jako symlink na ten /dev/video1394: ln -s /dev/video1394 /dev/video0. Vice
"man ln". Nebo jsem mimo? Pak to lip popiste.

Kdyz uz o tom debatujeme. Jaky mate hardware? (procesor, disk, atd.) Ja jsem
zkousel pomoci programu kino grabovani z kamery Samsung VP-D55 na Celeronu
333MHz a neuspel jsem. Zvladnu kameru z kina ovladat - play, stop,
previjeni - ale jakmile zkusim Capture, tak dostanu prazdny *.avi soubor a
dost casto kino zatuhne. Mam podezreni, ze ten Celer je na to slabej caj,
ale nez zacnu strkat penize do upgradu, rad bych si tuto domenku overil.

S pozdravem Zdenek Bohm