Stabilita linuxu???

David Antos xantos na aisa.fi.muni.cz
Pondělí Prosinec 30 10:52:05 CET 2002

In article <1287287864.20021229175848 na glux.cz>, Stanislav PETR wrote:
>Problemy pozoruju predevsim na jednom ze serveru, na kterem vyvijime
>fulltextovej vyhledavaci engine pro internet. Ve chvili kdy bezi indexace,
>dosahuje load nekam ke 30 - a pod touto zatezi masina bezi tak max. 14 dni,
>pak vytuhne jadro. Docela dlouhou dobu jsem hledal chybu v HW, ale vse se zda
>byt OK. Tak jsme pred nejakou dobou presli na FreeBSD a problemy ustaly...

Sice jsem se nikdy nedostal az k vytuhnuti jadra, ale i tak mi kompilace
koncily nedeterministickymi chybami. Athlon XP 1700, pak jsem zkusil
mem=nopentium parametr jadra, vypina to jakesi optimalizace, co je hosi
u AMD udelali spatne, na vykonu nelze poznat, ale uz se chova
deterministicky. Neni FreeBSD kernel kompilovan pro 386 nebo nejvyse
pentium? RH Vam defaultne nainstaloval kernel pro k7, ne?

>Konfigurace:
>MB Asus (ted si presne nevzpomenu typ)
>CPU Athlon XP 2.2 GHz (teplota nepresahuje 32 stupnu C)

Te teplote neverim, v lete chodim na 60...

D.A.

--
I don't want to bore you, but there's nobody else around for me to bore.