TCP keepalive?

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Prosinec 30 12:26:42 CET 2002

bud umistit stejnojmennou knihovnu tak, aby ji system natahl misto te
spravne systemove winsock dll (cunarny ala prejmenovani te systemove
DLL bych ale radsi nedelal) nebo se musi zahookovat pokusy o natazeni
knihoven a natahnout vlastni verzi dane knihovny.

Tusim , ze jsem nekde videl priklady snad i od MS

> ? A jaky je rozdil v 'implementaci' nejake funkce tim, ze dynamicky
> linker vyhleda nejprve 'naroubovanou' .so a tim, ze Win32 'vyhleda'
> nejprve nejakou nasi .DLL knihovnu?

asi zadny ne?

D. Toman