SSL a VirtualHosts

Pondělí Prosinec 30 15:29:24 CET 2002

Tomas Valousek wrote:
> prave napsal ;) a nejsem tedy schopen vydedukovat, kde by mohl byt problem
> - samozrejmne si rad necham poradit ;)

	Dobra, takze jinak:
1. Kdyz se Vas pozadavek zasifruje, je soucasti teto sifrovane zpravy
(sekce 'data') jmeno serveru - name based WWW servery jsou Vam
predpokladam znamy...
2. Kdyz pozadavek dorazi na server, naprosto ho sekce 'data' nezajima,
zajima ho jen 'hlavicka'
3. To, ze jste chtel komunikovat s necim konkretnim nikoho v tuto chvili
nezajima, protoze nikdo jeste neni schopen poznat s kym chcete
komunikovat (protoze tato informace je soucasti stale jeste
zasifrovanych dat)
4. V okamziku, kdy jste schopen urcit relaci, kterou byste (a ja verim,
ze ano) rad, jste davno mimo pole sifrovani a ... - k cemu ho tedy mate?

	Jinymi slovy, jedine spravne reseni je (IMHO) IP based WWW servery a
certifikat pro kazdou z techto IP adres.

PS: To, ze mi nekdo neco proda je argument 'spravnosti' fakt na urovni...'-)