Ako zistit pocet frejmov vo videou pod linuxom ?

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Pondělí Prosinec 30 19:28:56 CET 2002

On Mon, 30 Dec 2002, Ernest Beinrohr wrote:

> Zdravim, neviete niekto ako zistit pocet frejmov vo videou pod linuxom ?
> Skusal som mplayer -identify ale ten pozna iba FPS a kodeky. Pocet
> frejmov potrebujem na vypocitanie dlzky videa.

Teoreticky by to melo jit vypocitat asi takhle:
delka_videa_v_sekundach * FPS = pocet_framu_videa
Nebude to ale 100%ne presne - film muze mit trba 1h 30m 34.3956s, ale
rozdil bude dle meho nazoru zanedbatelny, resp. bude zalezet na tom, na co
presne tuto informaci potrebujete.

--
 Jan Oppolzer
 Email: oppolzer na pluto.pslib.cz