prehravani dvd

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Pondělí Prosinec 30 20:11:21 CET 2002

On Mon, 30 Dec 2002, Jiri Chaloupka wrote:

> Zdravim,
> nedari se mi rozumne prehravat dvd na linuxu, neb film stale trha.
>
> Na prehravani nema vliv, jaky se pouziva prehravac (mplayer, ogle).
> Zkousel jsem moznosti nabizene mplayerem pote co zjistil ze trha, bez
> vysledku.

Mam CPU AMD Duron 700MHz, 256MB SDRAM PC133, DVD-ROM TEAC DV516E (16x),
Red Hat Linux 8.0, MPlayer v0.90 pre10 a trha se mi prehravani DVD take.
Mimochodem, prave koukam na stranky MPlayeru a posledni verze je MPlayer
v.0.90rc2. Ve Windows na Power DVD vse funguje, jak ma.

> Nedokazu overit, zda linux vidi dvd jako udma (v biosu nastaveno na
> auto, natvrdo zapnout nejde). Pouzivam SuSE 8.1,, u predchazejici verze
> bylo mozne nastavit udma v yastu. zde vsak dvd nevidim, pouze pevny disk.

Se SuSE nemam moc zkusenosti, ale hdparm by snad mel obsahovat. V kazdem
pripade i po nastaveni DVD-ROM na ATA/33 (udma2) nejede, jak ma.

> Je neco co lze jeste zkusit krome vymeny hw? Momentalne mam athlona 1,3G
> a desku s via kt133, pomuze chipset kt266, amd 760mpx (dual, uvazuji o
> ni z jinych duvodu) nebo nforce?

Podle mne je chyba nekde v nastaveni systemu. Momentalne vsak nemam zadne
DVD, abych neco ozkousel. Ale chyba urcite nebude ve slabem HW!

--
 Jan Oppolzer
 Email: oppolzer na pluto.pslib.cz