prehravani dvd

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Prosinec 30 21:48:38 CET 2002

> 'hdparm /dev/dvd' ti ukaze jestli je DMA zapnute, zapnout jde pomoci
> 'hdparm -d /dev/dvd'

mno, puvodne byl dvd na hdb, ted je presunuty na sr0, pricemz:
# hdparm /dvd
/dvd not supported by hdparm

zatimco nepouzivany

# hdparm -i /dev/hdb

/dev/hdb:

  Model=Pioneer DVD-ROM ATAPIModel DVD-106S 010, FwRev=E1.09, SerialNo=
  Config={ Fixed Removeable DTR<=5Mbs DTR>10Mbs nonMagnetic }
  RawCHS=0/0/0, TrkSize=0, SectSize=0, ECCbytes=0
  BuffType=13395, BuffSize=64kB, MaxMultSect=0
  (maybe): CurCHS=0/0/0, CurSects=0, LBA=yes, LBAsects=0
  IORDY=on/off, tPIO={min:120,w/IORDY:120}, tDMA={min:120,rec:120}
  PIO modes:  pio0 pio1 pio2 pio3 pio4
  DMA modes:  sdma0 sdma1 sdma2 mdma0 mdma1 mdma2
  UDMA modes: udma0 udma1 udma2 udma3 udma4
  AdvancedPM=no
  Drive conforms to: device does not report version:  1 2 3 4 5

spis byl dotaz smerovan na pouzitelnost chipsetu, ktery je prece jen
starsi...

> IMHO presne tak. Budto vypnute DMA, nebo neni rozbehana akcelerace XVidea,
> zobrazi 'xvinfo' neco rozumneho?

No, jako grafiku mam randeona 7200, ve vypisu xvinfo neni nic o
akceleraci. 3D akcelerace je zapnuta a funkci, pokud to s tim ma co delat.

Jirka