usb ctecka pqi travel flash a karty compact flash

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Pondělí Prosinec 30 22:53:52 CET 2002

On Mon, 30 Dec 2002, Radek Bulava wrote:

> pekny den preji.
>
> podarilo se nekomu zprovoznit usb ctecku pqi travel flash
> s kartami compact flash pod linuxem? nasel jsem na netu nekolik
> navodu,
> jak ctecku rozchodit, ale zda se se vsichni na svete maji pouze karty
> smart media.

Zda se, ze je treba povolit multiple LUN v konfigu jadra a znovu prelozit.
Ale sam jsem to nezkousel, do prekladani jadra se mi ani trosku nechce :-)
Je to tento radek v configu:

#
# Some SCSI devices (e.g. CD jukebox) support multiple LUNs
#
CONFIG_SCSI_MULTI_LUN=y

Jinak mne se to chova stejne blbe.
Jo, a preju veseleho Silvestra a uspesny a klidny novy rok...
MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.hyperlink.cz, bodlak na email.cz