linux gateway a win klienti

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pondělí Prosinec 30 22:40:58 CET 2002

"Peter Vajo" <vajo na stonline.sk> píše v diskusním příspěvku
news:20021230183159.A163 na workstation.stonline.sk...
> Zdravim,
>
> pokusam sa rozbehnut linuxovy server. Ma sluzit ako
> mail server a brana do internetu pre 5 windows xp stanic.
> Mailserver - no problem.
> Pristup na internet je rieseny pomocou pppd(demand) a wvdial.
> Funguje aj to, ale az moc. Totiz windows a ine programy  kazdu
> chvilu svojvolne vysielaju nejaky paket s poziadavkou na
> pripojenie. Snazil som sa to eliminovat pomocou iptables,
> ale bezuspesne.
> Riesil niekto tento problem ? Ak ano, mohol by ma nakopnut spravnim
> smerom.

Pokud byste na nic lepsiho neprisel pri stavajici konfiguraci (wvdial
neznam), tak byste mohl pouzit diald. Tam lze vse pohodlne nastavit. Je
mozno v nem nastavit ktere pakety (zalozeno na typu paketu - UDP/TCP/ICMP a
cilovem/ zdrojovem portu) linku nahodi. Pripadne je mozne povolit pouze
manualni vytaceni (cgi).

Dan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.434 / Virová báze: 243 - datum vydání: 25.12.2002