kde a web browser

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Prosinec 30 23:37:43 CET 2002

Lubos Lunak <l.lunak na email.cz> writes:

>  Ano, existuje, a je to ... Konqueror. Po nainstalovani
> kdebindings(-mozilla) by se melo data v asociacich pro text/html jako
> integrovany prohlizec nastavit i KMozilla. Kdysi jsem to asi tak na 5
> sekund zkousel, kdo vi, jestli to porad jeste funguje, kdyz to stejne nikdo
> nepouziva.

Onehda jsem na mozilla.org videl neco jako, "pokud se o qt port nebude
nekdo starat, tak ho odstranime z CVS".  Jinak do KDE bude asi nejlepsi
pouzit phoenix.  Skoro bych rekl, ze je rychlejsi nez galeon (pouzivam
galeon2, tak to mozna mam zkresleny...)

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6