prehravani dvd

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Prosinec 30 23:46:30 CET 2002

Michal Cihar <cihar na email.cz> writes:

> (16x),
>
> Ja mam CPU AMD Duron 750MHz, 768MB DDR DRAM PC266, Pioneer DVD-ROM DVD-106S
> (16x), ATI Radeon 7500 a prehravani je naprosto bez problemu bez ohledu na
> prehravac (Xine 0.9.13, MPlayer 0.90rc1, Ogle 0.8.5).

> IMHO presne tak. Budto vypnute DMA, nebo neni rozbehana akcelerace XVidea,
> zobrazi 'xvinfo' neco rozumneho?

Na mem PIII 1000Mhz Mobile s 256MB RAM a Hitachi DVD jde prehravat v pohode
i jenom na baterkach, kdy je aktivovany speedstep a procesor jede pomaleji.
Tim XV by to mozna mohlo byt, jaky pouzivaji video vystup ty prehravace???
Nejak se mi ted nedari donutit mplayer, aby nejak nahlasil rozdil mezi xv a
x11 video outputem, ale zkuste:

mplayer -vo xv <video>
mplayer -vo x11 <video>

jakej mezi tim bude rozdil...  a jestli to prvni nespadne...

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6