prehravani dvd

Michal Cihar cihar na email.cz
Pondělí Prosinec 30 23:19:56 CET 2002

Jiri Chaloupka wrote:

> mno, puvodne byl dvd na hdb, ted je presunuty na sr0, pricemz:

Pres ide-scsi? Proc?

> [...]
>
>   Model=Pioneer DVD-ROM ATAPIModel DVD-106S 010, FwRev=E1.09, SerialNo=
>   Config={ Fixed Removeable DTR<=5Mbs DTR>10Mbs nonMagnetic }
>   RawCHS=0/0/0, TrkSize=0, SectSize=0, ECCbytes=0
>   BuffType=13395, BuffSize=64kB, MaxMultSect=0
>   (maybe): CurCHS=0/0/0, CurSects=0, LBA=yes, LBAsects=0
>   IORDY=on/off, tPIO={min:120,w/IORDY:120}, tDMA={min:120,rec:120}
>   PIO modes:  pio0 pio1 pio2 pio3 pio4
>   DMA modes:  sdma0 sdma1 sdma2 mdma0 mdma1 mdma2
>   UDMA modes: udma0 udma1 udma2 udma3 udma4
>   AdvancedPM=no
>   Drive conforms to: device does not report version:  1 2 3 4 5

Takze to v DMA nejede, tak zkus "hdparm -d 1 /dev/hdb".

> spis byl dotaz smerovan na pouzitelnost chipsetu, ktery je prece jen
> starsi...

no ja mam KT266 a to je sice novejsi ale mozna horsi chipset ;-)

> No, jako grafiku mam randeona 7200, ve vypisu xvinfo neni nic o
> akceleraci. 3D akcelerace je zapnuta a funkci, pokud to s tim ma co delat.

IMHO staci pokud to neco ukazuje, XVideo budto je (a pak je nejak
akcelerovane) nebo neni. Problem je na 99% procent v nefukcnim DMA.

--
S pozdravem
        Michal Cihar