Konfigurace imap4d

Ale¹ DOLEÈEK ales.dolecek na centrum.cz
Úterý Prosinec 31 10:35:45 CET 2002

Dobrý den,

  rozhodl jsem se zprovoznit si na svém domácím stroji IMAP server.
Pou3/4ívám více poštovních klientu a IMAP se mi jeví jako nejsnadnejší
zpusob jak udr3/4et poštu centralizovanou a organizovanou. Volba padla na
demona z GNU baliku mailutils. Vše ji3/4 funguje, !ALE! výchozí umístiní
souboru vytváoených démonem, tzv. "Personal Namespace", je '~/'. Rád bych
toto umístiní zminil na mapoíklad '~/Mail/'. 'impa4d' má poepínaee pro
"Other User's Namespace" a "Shared Namespace", ale nic pro "Personal
Namespace". Poedpokládám proto, 3/4e ký3/4eného efektu docílím pou3/4itím
'--mail-spool=~/Mail/".

Dle dokumentace jsem vytvooil konfiguraení soubor '~/.mailutils' s
jediným oádkem:

imap4d --mail-spool=~/Mail/

Nicméni zázrak se nekoná. Máte nikdo zkušenost s konfigurací tohoto
démona, nebo mu3/4ete doporueit jiného, popo. zcela jiné oešení?

                                 Aleš