obnoveni grub v MBR

Ondrej V. pohoda na seznam.cz
Úterý Prosinec 31 12:15:03 CET 2002

Dekuji za tip. V mem RH8 to bylo trochu jinak, ale v hlavne jste me
nakopl spravnym smerem. Stacilo totiz zadat
chroot /mnt/sysimage
(shell mi zustal puvodni tj. rescue, ale to nevadilo) a pak spustit
grub-install /dev/hda
a vse jsem mel zpet, jak to bylo pred reinstalaci woken.

Dekuju VSEM za rady!
S pozdravem a pranim stastneho noveho roku
Ondrej V.