Stabilita linuxu???

Úterý Prosinec 31 19:36:38 CET 2002

On Sun, 29 Dec 2002, Stanislav PETR wrote:

> Problemy pozoruju predevsim na jednom ze serveru, na kterem vyvijime
> fulltextovej vyhledavaci engine pro internet. Ve chvili kdy bezi
> indexace, dosahuje load nekam ke 30 - a pod touto zatezi masina bezi
> tak max. 14 dni, pak vytuhne jadro. Docela dlouhou dobu jsem hledal
> chybu v HW, ale vse se zda byt OK. Tak jsme pred nejakou dobou presli
> na FreeBSD a problemy ustaly...

Samozrejme, ze OS, ktery chce byt hodny sveho jmena, by mel ustat
i takovou zatez, nicmene i kdyz to nebude padat, tak je znacne
kontraproduktivni ten system tak zatezovat, protoze pri loadavg 30
byla hranice poctu procesu ci threadu, do ktere jeste stoupa vyuziti
systemovych prostredku, jiz davno mnohokrat prekrocena, a ted uz
akorat tak roste rezie na soucasny beh tolika uloh (a dost mozna, ze
uz prechazi do thrashingu).