Vypnutí sítě

Pátek Únor 1 00:42:44 CET 2002

On Mon, 28 Jan 2002, Jirásek Martin (OI) P11 wrote:

> Když nechám běžet linux přes noc tak se mi vypne připojení do sítě.
> Po zadání ifconfig mi vypíše jenom interface lo.
> Je tam nějaký timeout?
> Modul síťovky jsem udělal bez cleanable.

To je opravdu zvlastni. Vzhledem k tomu, ze tady spousta lidi provozuje
Linux 24 hodin denne bez podobnych problemu, tak to asi nebude obvykle
chovani.

U ppp bych to chapal: tam se da treba nastavit odpojeni po urcite dobe
necinosti a take to ma dobry smysl (specialne v nasi zemi <g>).
U ethernetu mne napada jedine moznost, ze by vyprsela platnost DHCP
lease, server uz ji nechtel prodlouzit a DHCP klient na te linuxove
masine hodil rucnik do ringu.