mplayer a pomaly DivX

Pejtl pohoda na seznam.cz
Pátek Únor 1 00:33:28 CET 2002

Zdravim,

podeli se nekdo o sve zkusenosti s MPlayerem? Pouziva RH7.2 na PII900 a
grafickou kartou TNT2. Podarilo se mi rozchodit vyse uvedeny prehravac
DivX souboru, ale mam zasadni problem s vykonem. Pokud pouzivam prepinac
-vo sdl (mam nainstalovane SDL 1.2) tak je vse v poradku v puvodni
velikosti - pri zvetseni to zacne SILNE zaostavat a je to k nekoukani.
Pri volbe -vo x11 to funguje rovnez v malem okne v poradku, ale nejde to
pro zmenu zvetsit vubec.
Poradi mi nekdo, jak to dohnat k plynulosti i pri maximalizaci? Urcite
je to jen otazka nastavenim, protoze ve win mi to prehravat stiha bez
problemu. Mam podezreni, ze nepouziva hw akceleraci. Jak ho ale donutit?
(parametr -force_neco taky nepomohl).

Diky za kazdy tip!