Linux a routing AppleTalku

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pátek Únor 1 07:56:05 CET 2002

> No ja tu mam dve podsiete ktore sa vidia - jedna koax a druha TP ;o)
Mam taky to same

> a vsetko bezi uplne bez problemov. Routing zabezpecuje
> netatalk automaticky.
> No a samozrejme appletalkova siet sa vam rozdeli na dve zony....

Vzhledem k tomu, ze budu muset taky tahat draty,vrtat diry pritloukat listy
atd.
tak jsem se chtel ujistit ze si nenabehnu.

Takze diky za info, a muzu zahajit mensi perestrojku.

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331