Reply to: v hlavicce mailu.

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Únor 1 08:40:19 CET 2002

David Michal wrote:

> Musim nesouhlasit v nekolika bodech.
> Napriklad pokud bych chtel nyni odpovedet pouze vam nemohu pouzit funkci
> reply, ale musim si z hlavicky mailu vyzobnout vasi adresu a na tu
> vytvorit novy mail. To ze se moznost odpovedet pouze autorovi prispevku
> vyuziva velmi zridka, preci neznamena ze bude umyslne znemoznena.
>
> Na to aby jste mohl odpovedet pouze listu preci nepotrebujete zmenit
> reply-to. Pokud ano pak vas postovni klient zrejme cosi postrada.
>
> Proc by mi nemelo byt umozneno psat z jedne adresy a odpovedi dostavat na
> [...]

Zdravim
Duvodu je vice, nicmene autorovi muzete odpovedet primo. Ja pouzivam
newsoveho klienta (KNode) a ten na reply by e-mail nabizi primo adresu
odesilatele. Pokud chci psat do konference, musim adresu zmenit na
linux na linux.cz. Jisteze, rozdil je v tom, zda konferenci ctu z news, nebo
ji "odebiram postou". Pro mne osobne je pohodlnejsi ji cist z news.

--
Michal Vymazal
Office Computer