Linux do kancelare!

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pátek Únor 1 08:46:30 CET 2002

Dne st 23. leden 2002 20:10 Tomas Bezdek napsal(a):
> [...]

Suse ma, stejne jako ostatni distribuce, verzi zdarma. Ja mam napriklad
koupenou 7.1 a postupny update na 7.2 a 7.3 zdarma.

Ach, jak hluboko jsem klesla ...

Vyber baliku u kazde distribuce trva tak dlouho, dokud ho chcete vybirat.
Pro vetsinu veci staci vybrat skupiny baliku a pak teprve doladit jejich
vyber. Ale delat problem z toho, ze ma moje distribuce 4000 baliku, mi
pripada tak trochu jako tvrzeni, ze reseni od MS je nejlepsi na svete prave z
toho duvodu, ze nepotrebujes moznost volby :-)

> a co takhle RedHat 7.2 slusne odladeny rychla a jednoducha instalace, jako
> filesystem ext3, textovy editor Kword (v baliku Koffice) a hlavne zadarmo

Pokud dobre rozumim tomu, co jsemcetl na netu, tak ext3 bych si na svoji
masinu nedal. Zasadne reiserfs nebo stary dobry ext2.
--
Oto 'tapik' Buchta