mplayer a pomaly DivX

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Pátek Únor 1 09:18:17 CET 2002

Zmensovani/zvetsovani okna v mplayeru jsem resil tady asi pred mesicem.
Zaver je, ze nejlepsi je "-vo xv" - musite mit podporu v XFree ( to u
TNT2 neporadim) "-vo sdl" je trhane ( ja mam Celer433) a "-vo x11" male
a neda se menit velikost.

Jak jsem rozchodil tu podporu XVidea, tak jsem dal uz po nicem nepatral.
Sezente si poradny driver k TNT2 karte a pojedete jako po masle.

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer