pomoc - trochu jiny pohled

Michael Fajfera fajfera na mzk.cz
Pátek Únor 1 09:50:11 CET 2002

Asi chapu.  A L E myslim ze ste trochu vedle.

pocitace nepouzivaji jen lide z oboru , tak jako auta neridi
jen profesionalni ridici a automechanici  apod.
Podle me neni ani smyslem , aby treba lekar se jeste vzdelaval
na odbornika v pocitacich. ten potrebuje rozumet svemu oboru
a pocitac ma jako pomucku , kde ma treba urcite programy (rozhrani)
ktere musi ovladat a o ostatni by se nemel starat.

Myslim si ze taky chcete aby vam splachovani zachodu fungovalo
bez problemu nejaky ten rok a ne abyste musel 2x tydne volat
instalatara a asi byste nesouhlasil s tim , kdyby o Vas nekdo
rikal ze ste linej , levak a blbej , ze se to nechcete nebo nejste
schopen naucit a 2x tydne si to sam spravovat.

Takze si myslim , ze takoveho uzivatele "nestvoril Microsoft" , ale
ze spousta lidi ma dulezitejsi a uzitecnejsi napln prace , nez se
vrtat v pocitacich.
Potrebuji aby jim jednoduse pomahali v praci kterou delaji.

Uz jsem mel vickrat chut se ozvat , kdyz sla diskuze na toto tema.

Fajfera Michael			E-mail : fajfera na mzk.cz