Instalace RH7.2 v pohode po tom podivny vypis.

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Únor 1 10:30:45 CET 2002

On Pá, 2002-02-01 at 08:50, Hracek Petr wrote:
> Vazeni mam takovy problem.
>
> Mam rozchozenou doma verzi RH 7.1. ale bez X.
> Chtel jsem si nainstalovat RH 7.2 a vse probehlo v poradku. Dokonce i
> testovani grafiky.
> Na zacatku instalace to napsalo:
> videocard: ATI Rageon (generic)
> monitor: Unable to probe.
> Potom ale jakmile nabihal system nahlasilo me to:
>
> INIT Version 2.78 Booting
> Unable to handle kernell NULL pointer dereference at virtual address
> 00000010
> printing eip: c012b697
> *pde = 00000000
> [...]
Velmi casty problem (dle mych zkusenosti) s AMD procesory a novym RH
7.2. Vice viz archiv konference a dokumentaci na RH CD.

Pri boot staci dodat parametr noathlon, napr. pri pouziti lilo napsat:
linux noathlon

Pak to samozrejme opravit v /etc/lilo.conf, a spustit lilo
abyste to nemusel psat stale

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>