Apache + PHP - fault pri pouziti Oracle funkci

Ondra Knezour ondra na liht.cz
Pátek Únor 1 11:08:24 CET 2002

DD,

nevim, jestli to muze resit vas problem, nijak podrobne sem to nezkoumal,
ale mozna se vam to bude hodit.
http://www.phpbuilder.com/columns/yenigul20020122.php3

ondra knezour

"petr bezděk" <xbezdek na fi.muni.cz> wrote in message news:slrna5ki6h.3b6ugb.xbezdek na aisa.fi.muni.cz...
> Po provedeni .configure s volbou --with-oci8 to vyhodi tohle!
> +--------------------------------------------------------------------+
> | Notice:                                                            |
> | If you encounter <defunc> processes when using a local Oracle-DB   |
> | please recompile PHP and specify --enable-sigchild when configuring|
> | (This problem has been reported under Linux using Oracle >= 8.1.5) |
>
> Takze zkuste prekompilovat PHP i s volbou --enable-sigchild

Oracle jsou bez problemu). O co jde:
nenabehne - nenacte libphp4.so, protoze ji hleda v /etc/httpd/lib/apache/, ackoliv je v /usr/lib/apache/. Pritom pres startovaci
skript v /etc/rc.d/init.d nabiha apache normalne a na nic ohledne oracle si nestezuje. PHP je kompilovane mimo jine
s --with-oci8 --with-oracle.