OT: linuxovy kurz - namety

David Klementa ilicz na seznam.cz
Pátek Únor 1 11:51:24 CET 2002

Hojte, zdravim vsechny tucnaky!!!

Mam na vas vsechny malou prosbu:
Kamarad mi nabidl, abych u nich na skole (SPS) vedl kurz neco jako
'Zaklady Linuxu...'. Protoze jsem pro rozsireni linuxu 'lidstvo',
rikal jsem ,ze bych to snad zvladnul... :)
Chtel bych se Vas vsechny (hlavne ty zkusenejsi) poprosit, aby (pokud
budou mit cas a chtit) mi poslali namety an co bych hlavne nemel
zapomenout, co bych jim mel vsechno rict...

Predpokladana (velmi hruba) osnova by byla asi neco jako:
  * Nastin historie Linuxu a vubec Unixovych systemu
  * Zakladni ovladani systemu (konzole)
  * rict ze existuje neco jako graficke rozhrani...
  * ukazat jim instalaci a konfiguraci...
  * info o nejakych informacnich zdrojich

Urcite jsem na neco zapomnel, proto kdyby mi nekdo poradil, co tam
jeste pridat, aby jsme se pak v konferenci vyhnuli zbytecnym dotazum
typu 'jak vytvorim adresar?' :)

Diky moc, David...

--
"Close the Windows, shut the Gates..."