X -query host v RH 7.2.

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pátek Únor 1 11:58:39 CET 2002

On Fri, 01 Feb 2002 06:52:00 GMT, Martin Žák <zak na pds.unl.cdrail.cz> wrote:
>V RH 7.2 se mi nerozjedou vzdalene X-ka. V iptraf koukam, ze se stroj
>snazi pripojit na UDP 177, ale nic se nedeje. Zrejme nekde neco povolit,
>    ale ja nevim uz co! X0.hosts, host.allow ? Poradte prosim.

Ciao

v RH je defaultne u X serveru vypnute konektovani ze site (parametr
-nolisten tcp). Zrejme bude treba spoustet server bez nej. Dale
bude treba na vzdalenem prihlasovacim serveru povolit pristup. U xdm
je to soubor Xaccess. U kdm a gdm si to nepamatuju.

FH