Fw: linuxovy kurz - namety

Zdenek Marsik admin na jakub.hiedu.cz
Pátek Únor 1 12:37:42 CET 2002

 Vyborny napad!

 Jeste bych tam pridal jak zmensit WINDOWS XP partition na napr. 30 GB
disku (pqmagic). Pak jak nainstalovat linux na to uvolnene misto a
nakonec jak to spoustet ( www.xosl.org ). Tim padem to pak lidi muzou
zkouset doma zaroven s WINDOWS. Pokud si spusti LINUX napr. RedHat v
grafickem prostredi napr. KDE, tak zjisti, ze ty do nebe vychvalene
WIN XP nejsou az tak dobre. Navic bych jeste zaradil instalaci
STAROFFICE 5.2 a vyssi, jeho pocesteni a pouzivani misto OFFICE 2000.
Take jako pripravu pro LINUX bych zaradil instalaci WINSTAROFFICE pod
WINDOWS XP. Poto nebude prechod na LINUX v kancelarich zadny problem.
Jeste by bylo potreba se zminit o sitich typu CLIENT-SERVER a jak se
to dela pod LINUXem. Take by bylo dobre lidi naucit instalaci pomoci
NFS, nastaveni NFS serveru (tohle jsem provadel v pocitacovych
ucebnach na PC bez CD-ROM - chude skoly). Take tvorba HTML stranek v
LINUXu by nebyla k zahozeni (Mozilla nebo neco takoveho).

 Zdenek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.