OT: linuxovy kurz - namety

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Únor 1 13:11:14 CET 2002

> Chtel bych se Vas vsechny (hlavne ty zkusenejsi) poprosit, aby (pokud
> budou mit cas a chtit) mi poslali namety an co bych hlavne nemel
> zapomenout, co bych jim mel vsechno rict...
>
> Predpokladana (velmi hruba) osnova by byla asi neco jako:
>   * Nastin historie Linuxu a vubec Unixovych systemu
>   * Zakladni ovladani systemu (konzole)
>   * rict ze existuje neco jako graficke rozhrani...
>   * ukazat jim instalaci a konfiguraci...
>   * info o nejakych informacnich zdrojich
>
> Urcite jsem na neco zapomnel, proto kdyby mi nekdo poradil, co tam
> [...]

    * ukazat oddeleni root-a (spravce) a beznych uzivatelu => bezny uzivatel v dobre
nastavenem systemu neudela paseku, i kdyby  chtel (ani on ani viry)

   *  predvest moznost dalkove spravy, kdy po siti pristupuju na jiny stroj a provadim
prikazy primo na nem
   *  dtto v grafice

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz