RH7.2 a FVWM2

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pátek Únor 1 12:35:25 CET 2002

Petr Skoda wrote:
> uz to slo.  Ted mi stale startoval Gnome az jsem na to prisel -
> zkuste si porovnat diffem /etc/X11/xinit/Xclients ve verzi RH7.1 a RH7.2
>
> - zatimco drive pocitali i  variantou DESKTOP=AnotherLevel a podle ni
> nastavili PREFERED , nyni to suse ignoruji a jak mate nainstalovane Gnome

Spousteny manager (nebo vubec program pri startu X) lze definovat
v souboru ${HOME}/.Xclients ( nekdy ${HOME}/.xsession ). Pokud tento
soubor (spustitelny!) neexistuje, teprve pak se spusti
/etc/X11/xinit/Xclients . Toto poradi jsem nasel v souborech
/etc/X11/xinit/xinitrc, respektive /etc/X11/xdm/Xsession.

Do $HOME/.Xclients ( $HOME/.xsession ) pak treba:
  #!/bin/bash
  exec /usr/X11R6/bin/fvwm2
a je to.

trapil jsem se s tim pri prechodu z RH rady 5 na 6
(tam byla tehdy myslim zmena z .xsession na .Xclients).
Pak znovu na HP-UX 10.2 nez jsem zjistil, ze tam je defaultne
natvrdo CDE a musim si jako root pohrat s Xclients a Xsession
abych tam dostal (taky ;-) fvwm2.

Zdravi,
--
Martin Proks