Mplayer a CMI zvukovka

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Únor 1 13:13:16 CET 2002

> Zdravym! (dlhe pre presnost)
  Caesar AWE,

> Mam onboard zvukovku CMI8738. Vopred podotikam ze nemozem pouzit inu
> lebo my dosly PCI i ISA sloty (3PCI 1PCI/ISA). Pouzivam ju k uplnej
> spokojnosti (quake, xmms, sox, ...) jediny problem mam z Mplayer-om. V
  Moc neni nac si stezovat, neni zas tak spatna.

> dokumentacii k mojej verzii ale i k novej je napisane ze z alsou to
> chodi ale z OSS nie (myslely tym tu vlastnu simulaciu OSS tohto driveru)
  V Mplayeru alsa vystup kloudne nikdy nefungoval a asi ani fungovat nebude.
  Budto pouzi OSS modul z jadra, nebo alsa modul s emulaci OSS a mplayera
presvedc k pouzivani OSS (v configu nebo -ao oss).

> Tak som sa po precitany moznosti Mplayeru a soxu rozhodol ze to obidem
> cez pomenovanu ruru. Tak som sy vytvoril pomenovanu ruru a nanu napojil
> sox z tym ze vstup je waw a vystup OSS (chodi odskusane jen po dohraty
> skonci aj sox ale to by som prezil) Ale ked spustim Mplayer tak padne
> SOX nato ze to neni wav a Mplayer automaticky tiez. Nasiel som ze
> Mplayer vie poslat wav z hlavickou aj bez ale obidve verzie koncia
> rovnako. skusal som sa popozerat jak to napasovat na wav bez hlavycky
> ale nic som nenasiel :(
  Uff na co takove silene harakiri ;) ?

> Tak moja otazka je: da sa a ako spravyt abi to slo? beriem cokolvek
> okrem alsi (nema podporu pre modemovu cast tejto zvukovky)
  OSS ovladac v jadre ti teda nestaci?
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz