linuxovy kurz - namety

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Únor 1 14:52:20 CET 2002

Radek.Vybiral na vsb.cz (Radek Vybiral) writes:

> Jasne, takze vsichni na kursu budou vedet, ze se da v KDE zmenit pozadi na
> sest kliknuti, ale kdyz nebudou fungovat X tak nebudou delat nic, protoze
> prikazovou radku jim nikdo nikdy neukazal...
> Z takoveho pristupu potom prameni tady uz jendou zminovane rozcarovani
> lidi, ci mysli, ze Linux jsou lepsi a stabilnejsi Win a kdyz tomu tak
> neni, tak vsechny narknou ze lzi.
>
> Protoze jsem pred dvema roky zacinal s necim podobnym na VSB-TU v Ostrave
> a protoze se nasli ochotni lide co v tom pokracuji tak tu dnes mame celkem
> pravidelne Ostravske Linuxove seminare. (http://ols.vsb.cz/)

> [...]

Souhlas. Nejdriv zacit se zakladnimi pojmy: uzivatele, pristupova
prava, procesy, struktura adresaru.

To mne treba vadi na knizkach o windows, ze tam nejsou vysvetleny
zakladni veci jako jsou treba ACL. A nejhorsi je, ze to snad neznaji
ani programatori pod windows (naposledy Money S3 - a to pisou Win2000
ready). A clovek, ktery chce neco trochu uzitecneho delat musi byt
poweruser. To mne fakt s...

Brno, Czech Republic