ipac

Jaroslav Jirásek jarda na egerius.cz
Pátek Únor 1 15:04:12 CET 2002

Timto pravidlem se pocitaji uplne vsechna data prenesena ze
serveru k uzivateli (jestli to dobre chapu), my mame firewall
a fileserver v jednom, potrebuji mit tedy pravidlo jeste nejak
omezene na sluzby.
Chci tedy udelat pravidlo, ktere bude pocitat prenesena data
ze serveru k uzivateli a pouze pro proxy.
Ono to asi nebude tak jednoduche, protoze ja vlasne nemuzu
zjistit, na jakem portu posloucha uzivateluv pocitac, pokud neco
pres proxy stahuje?
Lze to vubec nejak udelat?

dekuji, jirasek