ANNOUNCE: Linux na desktopu

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Pátek Únor 1 14:07:34 CET 2002

me tam chybi mailove a newsove klienty, muzu poslat screenshoty programu
pan (news) a mutt (mail, takovy screenshot, kde bude videt automaticke
razeni do threadu)

dalsi vec, co mi tam chybi, je instalace neceho -- ukazat, ze existuje
system balicku, ktery vyrazne zjednodusuje praci a funguje i pres
internet.

pak by se dal ukazat gkrellm, treba i s jeho modulem pro pripojovani a odpojovani
dialupu a pocitani provolaneho casu a s moduly napr. pro audio mixer..
tady by se dalo ric, ze hodne mixeru v linuxu funguje s mysim koleckem
(nevsiml jsem si, ze by neco takoveho ve win bylo)

a co asi lidi zaujme nejvic jsou ruzna temata desktopu :-)

dalsi vec -- instant messengery: licq, gabber

dobra prace, jen tak dal.

Stejne jako Martin ``BruXy'' Bruchanov, i nekonecne mnozstvi opic mohlo
napsat toto:

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
rfc2795: Infinite Monkey Protocol Suite (IMPS)