Freeswan IPSEC & linux 2.4.17

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pátek Únor 1 15:52:36 CET 2002

Zdenek Pizl wrote:

> Dne pá 1. únor 2002 15:20 Ing. Pavel PaJaSoft Janousek
>
> chyby, sami autori tvrdi ze to je nepouzitelne ...

Nojo, ale zaroven tam hned na uvodni strance pisou, ze je mozne pouzit
1.92 (pouzivam na 2.4.13), nebo snapshot. Oboji chodi s 2.4.x kernelem,
takze kde je problem? Ja osobne pouzivam i 1.94 a zadne chyby jsem
nezaznamenal (snad leda, ze jsem se nemohl pripojit z W2k pomoci
SSH-Sentinelu do VPN, ale to jsem svedl na Windoze a po hlubsi pricine
nepatral ;-)

Michal Ludvig