Normovany Pascal [Was Re: pomoc - trochu jiny pohled]

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Únor 1 17:09:37 CET 2002

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         '-) ja to nevynasel do nebes...;-)

>         Ehm, jak byste nazval knihovny? Pripadne tridy v objektovych jazycich?

Podle me jsou ty unity neco jako deklarace a definice dohromady. Reknete "Use
MojeUnita;" nebo tak neco a nestarate se o includovani hlavickovych souboru a
linkovani potrebnych knihoven. Zrychluje to preklad, protoze je to uz v nejakem
predprelozenem tvaru na rozdil od hlavickovych souboru v C. Uz dlouho jsem v
paskalu nic nepsal, takze to mozna neni presne, ale tak nejak to tehda (Dephi 3)
bylo.

Libor