ANNOUNCE: Linux na desktopu

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pátek Únor 1 16:33:09 CET 2002

On Fri, Feb 01, 2002 at 09:52:17AM +0100, Jurecka, Karel wrote:
> aplikace typu screensaver, kocka behajici po obrazovce
> atd....), takze si mysli ze linux jeste neni 100% zraly na
> desktopove vyuziti

Jenom aby nevzniklo nedorozumění: kočka (a i tučňák!) běhající po
obrazovce samozřejmě pro Linux existují (sice jsem viděl jenom
v KDE verzi, kterou nepoužívám pro nedostatečný počítač, ale
určitě budou i jiné varianty). Osobně považuji kočku běhající po
obrazovce za vůbec nejdůležitější program, který denně potřebuji.
Dobře, možná mutt je důležitější, ale dál neustoupím!

	Hezký den

		Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

My point was simply that such tax proposals [for Pigovian taxes
compensating for the transaction costs] are the stuff that dreams
are made of. In my youth it was said, that what was too silly to
be said may be sung. In modern economics it may be put into
mathematics.
	-- Ronald Coase
	   Notes on the Problem of Social Cost