OT: linuxovy kurz - namety

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Únor 2 20:07:53 CET 2002

Zdravim,

,+---[ Dne pátek 1. únor 2002 15:01 Ladislav Dobias napsal(a) ]---+'
|  Zalezi take na tom, kolik hodin na to mate. Ja jsem mel na
|  vysoke skole cviceni (tedy 14 tydnu x 2 hodiny) a moc jsem
|  toho ani nestihl :-)

Jojo :) To je pravda, moc jsme se toho nedozvěděli :)

|  Ale moc do hloubky jsem nestihl nic vysvetlit, vse bylo je
|  tak po povrchu :-)

Tak to je taky pravda :) K vi(m) toho bylo asi tak i,o,/,?,:,q,w a ESC :)))
Jenže většina lidí, jakmile uslyšela, že se bude mluvit o vi(m), tak začala
nespokojeně mručet, že takovýto vrchol nepřátelského editoru používat nebude.

|  Moc Vam fandim, a at se kurz vsem libi :-)

Take fandím.

|  P.S.
|  Kdyby to nekoho zajimalo, tak jsem pro studenty vytvoril
|  seznam 190 zakladnich prikazu Unixu :-) Je to na:
|  http://cs.felk.cvut.cz/~xdobiasl/unix/unixzakl.pdf

Tohle je naprosto super věc!!! Rozhodně doporučuji.

S pozdravy Pavel

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz