pomoc - trochu jiny pohled

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pátek Únor 1 21:13:48 CET 2002

Zdravim,

,+---[ Dne pátek 1. únor 2002 09:51 Pavel Kraus napsal(a) ]---+'
|  On 1 Feb 02, at 9:44, thus spake Karel Zak:
|  > > a) urcite nejakou obecnejsi ucebnici o programovani obecne. Pokud jste
|  > >    naprosty zacatecnik, zacnete spise s Pascalem.
|  >  Proboha proc? K cemu? ...to je jak masaz ceskym skolstvim.
|  No, ja jsem slysel, ze Pascal byl navrhovan tak, aby vynucoval urcite
|  programatorske navyky, jako psani prehledneho a strukturovaneho kodu.

jojo, to je pravda, i u nás na ČVUT FELu se pascal vyučuje v prvním ročníku v
předmětu "Výpočetní technika a programování" (základy pro lidi, kteří to
nikdy neviděli - a že jich je DOST! + pokočilejší záležitosti typu OOP).
Jinak se pak v určitých předmětech vyučuje Matlab a jeho jazyk, nebo C a
naposled jsem semestrální práci psal v PERLu :) Takže docela zajímavý vývoj...

S pozdravy Pavel

P.S. a to nedělám obor výpočetní technika :)
--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz