pomoc - trochu jiny pohled

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Sobota Únor 2 08:43:01 CET 2002

 IP> Jde ale o rozumnou míru mezi jednotností a mnohostranností. Mohl
 IP> bych
 IP> také napsat, proč si každý neuděláme svůj standard TCP protokolu?
 IP> Proč
 IP> si každý nevymyslíme svoje vlastní standardy úplně na všem?

 IP> Opět si myslím, že lidé, tentokrát už ne jen komerční aplikace,
 IP> budou
 IP> podporovat nanejvýš dva, možná tři typy balíčků, tedy několik málo
 IP> distribucí. Valná většina lidí ale udělá jen jeden, a to balíček
 IP> pro
 IP> svou
> [...]

Reseni? Zakazeme jakekoliv dalsi distribuce?

Uvedomte si o cem mluvime. O dobrovolne praci lidi, kteri to delaji
proto, ze je to bavi, ne proto ze se to musi. Myslite, ze nekdo z tech
lidi se nudi a premysli co by jeste udelal a vase napady mu to konecne
reknou? Nikdo z nich nema na dalsi napady cas. Jestli chcete neco
zmenit, zmente to, ale nerikejte ostatnim, kteri uz neco delaji jak to
maji delat.

Me vzdycky vytoci, kdyz mi uzivatele napisou "a nechces tam pridelat
jeste xxxx?" Jasne ze chci, ale vim o dalsich trista vecech, ktere by
tam byt mely, ale jeste tam nejsou. Den ma jen 24 hodin a ja mam jen
jedny ruce. Mam pocit, ze vsichni si mysli, ze jen sedim a nudim se a
cekam az mi nekdo poradi, cim bych svuj sw jeste mohl vylepsit.

Petr

... Neohlizej se, jde za nami Lemming.