Xka shazuji pocitac

Frank J. Tomes frank na juristic.cz
Sobota Únor 2 23:48:19 CET 2002

On Sat, 2 Feb 2002 10:18:55 +0000 (UTC), vladislav.janecek na cpress.cz
(Janecek Vladislav) wrote:

>Ahoj vsem,
>
>ma takovy problem. Mam integrovanou grafiku (Intel i810), LCD monitor
>(LiteON 150) a SuSE7.3. Pri ukonceni se mi vzdy stane, ze ve fazi, kdy
>se ma monitor prepnout do textoveho rezimu (tedy ma dojit k ukonce X),
>tak jen zcerna a pocitac prestane reagovat na jakekoli podmety a probere
>ho jen vypnuti. Muzete mi nekdo poradit?
>
>Lada Janecek

Zdravim,
mam stejnou grafiku (i810, monitor Dell D1025HE), rh7.2, xfree z
updates a stejny problem se v nepravidelnych intervalech projevuje i
tady u me.
Nekdy se ani x window nemusi vypinat, vytuhnou samy, obrazovka zcerna.
V nekterych pripadech pomuze nalogovat se pres ssh z jineho pocitace a
killnout co se da, nekdy to vytuhne tak dukladne, ze se z dalky
pripojit nejde.
Taky by me to zajimalo, co s tim.

frank