Xka shazuji pocitac

Libor Dub libor_dub na email.cz
Pondělí Únor 4 08:15:27 CET 2002

Já bych možná nehledal problém v HW (pokud máte ještě AT zdroj a počítač se nemá vypnout sám). Instaloval jsem už SuSE 7.3 CZ už několikrát, a někdy se stávalo, že došlo asi k špatné konfiguraci vypínání počítače a objevovaly se následující chyby:
  - místo koncového výpisu jen černá obrazovka
  - místo koncového výpisu inverzní barevný motiv
Toto se mi stává jen u SuSE 7.3 (u 7.2 mi to nedělalo). Je to víceméně jen estetický nedostatek, protože počítač oznámí připravenost k vypnutí dvojitým pípnutím ("beep").

Oak

---
   ---------> Created by Email.cz