beginer: openldap UTF-8, cestina, import dat

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Pondělí Únor 4 10:03:09 CET 2002

cesky text, ktery chcete nacpat do Ldapu napred zkonvertujte do UTF8 a vysledek do Base64. To co z toho vyleze zapiste do Ldif souboru a ten naimportujte - tot vse. Akorat klient si to pak muzi umet zase zkonvertovat zpet do te cestiny. Rozhodne necekejte, ze treba ldapsearch vam primo vrati cestinu.
--
Radovan Raszka