RE: Vyřešeno: Re: ie6.0cz

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Únor 4 10:22:16 CET 2002

Protoze nemam rad, kdyz mi nekdo rika ze musim a neni to pravda,
trochu bych ten originalni SuSE manual do-upresnil,
ze TCP/IP je nosnym protokolem SMB natvrdo az od Win2k a WinXP,
jako nosny protokol SMB byl TC/IP pouzit az v distribuci Win95,
predtim jen primo nativne na NETBIOSu.
Nativni NETBIOs bez zapouzdreni do TCP/IP
lze mezi win stanicemi pouzivat dodnes
(u WinXP je uz vyhozen ze standardni instalace
ale lze doinstalovat z CD ve ValuePack adresari)

PS: vetev MS NT serveru (3.5 a 4) zde opomijim, nic o tom nevim,
nikdy mne nenapadlo zabyvat se v pripade serveru sw od MS ...

radek.karaffa na ct.cz