Canon PowerShot A50

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Pondělí Únor 4 12:52:49 CET 2002

Hana Skoumalova wrote:

> Ano, gpm bylo vypnuté, ale jak už jsem psala, bylo to v kablíku. Dnes
> jsem v krámě vrátila ten, co mi prodali (byl k Olympusu), a buď budu
> obrázky tahat z Windowsího notebooku (taková potupa ;-)) nebo se
> podívám, jaké čtečky karet spolupracují s Linuxem.

Ja mam taky Canon, ale pres USB. Funguje bez potizi.

Mam i "ctecku karet", je to vlastne redukce pro CF I i II
a strka se do PCMCIA slotu. Pak je videt jako harddisk
(alespon u me na RedHatu 7.1) a normalne se da kopirovat
obema smery.

Od te doby, co jsem rozjel USB (gphoto2 + patche), tak to ale
nepouzivam.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz