Pomaly Konqueror na lokale

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Pondělí Únor 4 13:04:29 CET 2002

Bohumil Jurencak wrote:

> Zdravim,
>
> pri praci s Konquerorem se pri zmene adresare Konqueror na cca 2s zastavi
> a teprve potom zobrazi jeho obsah (stoji i kdyz v adresari nic neni).
> Vzniklo po upgradu na KDE 2.2.2 (SuSE 7.3). Vyhodil jsem veskere
> serepeticky z celeho KDE (zvuky,anim. ikony, ..) a nepomaha to. Jak to
> odstranit ty prodlevy?

Zdravim,

v nekterych distribucich je spatna verze QT knihoven, ktera zpusobuje
znacnou ztratu rychlosti.

V takovem pripade pomuze downgrade na 2.3.1.

Casto take pomuze ukoncit aplikaci klipper (takovy ten clipboard manager),
ktery zpusobuje s touto verzi QT znacne problemy.

Lada

--
Ladislav Strojil
MFF, Charles University in Prague