RH 7.2 a instalace na software RAID-1?

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Pondělí Únor 4 12:06:25 CET 2002

"Pavel Lisy" <pali na tmapy.cz> píše v diskusním příspěvku
news:1012738823.31312.17.camel na prog-11...
> Při samotné instalaci mi nebylo jasné, jak mám nadefinovat SW RAID-1.
> Moje představa byla, že nejprve nadefinuji RAID partisnu na prvni disk,
> pak na druhy, pak nad tím udělám RAID-1, čímž mi vznikne device
> /dev/md0, na kterém začnu dělat své partisny (něco pro kořen /, dále
> /usr, /home, ...). Bohužel instalátor moji ideu nějak nepochopil, asi
> byla špatná. Jak se to tedy dělá.

Normálně jsem to dělal už asi 3x. Vždy dva stejný disky na extra kšandě,
jednou na Abit BD7-RAID, jednou na Intel Billings. Grafická instalace,
akorát jsem mu udělal fdiskem cca padesát MB na /boot a zbytek na / a na
konci na každým disku 1GB na swap, obojí, jak /boot, tak / jsem v diskdruidu
nakonfiguroval na /dev/md0 a /dev/md1... jede to v pohodě - pěkně.

Martin Kokeš
GPlus s.r.o.